torsdag den 5. januar 2012

2012 - et nyt kapitel

Når jeg nu har set tilbage på året der er gået, kan jeg ikke lade være med at tænke på hvad 2012 mon bringer?

2012 er året hvor:

- lillepigen begynder i vuggestue (av i min mavse!).
- jeg skal tilbage på arbejde igen efter endt barsel (pyha, tror det blir hårdt efter 11 måneders barsel).
- lillepigen fylder 1 år.
- vi skal på flere loppemarkeder og finde fede ting til huset.
- vi har 6 års dag.
- min far og svigerfar fylder 60.
- sommerferien går til Italien.
- vi skal have lavet noget mere ved huset (vi har mange planer, men har endnu ikke prioriteret i dem. Det ender nok med at blive noget så kedeligt som at gøre noget ved tag og tagrender, vi får se).
- både farmand og jeg bliver 30 (WHAT?!?!).
- vi skal tage os mere tid til hjemlig hygge og samvær med familie og venner.
- jeg forhåbentlig får (mere) tid til at være kreativ.

Glæder mig til at tage hul på dette helt nye og ubrugte år. Velkommen 2012.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar;-)