fredag den 27. januar 2012

Nye sengeborde

Onsdag fik vi malet loftet færdigt i badeværelset, og hold da op hvor det pyntede. I går begyndte jeg derfor på et nyt projekt - vores sengeborde. Egentlig mangler vi også en ny seng, og jeg ved også allerede hvilken en vi skal have, så nu skal vi bare have den købt. Sengebordene (som ikke er egentlige sengeborde, men kan bruges til alt muligt) er fra Trævarefabrikkernes Udsalg, og de har været købt i et par måneder nu efterhånden. Først har jeg malet dem hvide, og derefter har jeg limet tapet på skuffefronterne. Tapetet er det samme som det vi har på den ene væg i soveværelset. Jeg håber på, at vi kan få købt sengen engang i næste uge, og så skal sengeborde, natlamper og billeder lige på plads, også skal jeg nok lægge et billed ud af det færdige soveværelse.
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar;-)