søndag den 19. februar 2012

Drømmer mig tilbage....

For 2 år siden var min kæreste og jeg ude at rejse. Det var ikke en helt almindelig rejse, for vi var afsted i hele 4 måneder (fra starten af januar til slutningen af april), og vi havde en helt fantastisk tur. Rejsen gik til Dubai, New Zealand, Australien, Singapore, Kuala Lumpur, Thailand og Vietnam. Undervejs fik vi taget knap 5000 billeder, og den sidste tid har jeg derfor arbejdet på at få nogle af billederne sorteret fra og sat i album som et evigt minde. Jeg har valgt at lave en fotobog på nettet eller det vil sige 2 bøger, da der var for mange billeder til en enkelt bog. Det har taget mig utrolig lang tid, men nu er jeg endelig ved at være færdig. Det eneste jeg mangler er bøgernes omslag, og så kan jeg bestille dem. Jeg glæder mig meget til at se det færdige resultat og kunne kigge på billederne i en bog og ikke kun på computeren.
Herunder kan du se et meget meget lille udpluk af noget af vores tur. Enjoy!









 




















3 kommentarer:

  1. Fantastiske billeder! Har selv været i Kuala Lumpur og Dubai, de andre destinationer ville jeg MEGET gerne til også :)

    Fedt med sådan et album, det er en rigtig god ide!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er en skide god idé, men desværre også en meget tidskrævende en af slagsen.

      Slet
  2. SKØNNE billeder... Kan godt forstå du drømme dig væk. det ser mega lækkert ud.

    SvarSlet

Tak for din kommentar;-)