torsdag den 5. april 2012

Cupcakes

Dette er mit indlæg nummer 100. Kan slet ikke forstå at jeg allerede har skrevet 100 indlæg på det halve år hvor bloggen har eksisteret. På det halve år der er gået er jeg bare blevet bidt af bloggeriet, og der går stort set ikke en dag hvor jeg ikke er i blogland på den ene eller anden måde.
Velkommen til alle de nye læsere som er kommet til det sidste stykke tid. Er glad for at så mange vil læse med, det havde jeg slet ikke regnet med da jeg begyndte.


Nå, men nu til det mit indlæg egentlig skal handle om, nemlig cupcakes. Min søster og jeg har i denne uge været  på kursus i pyntning af cupcakes. Desværre ikke ved Julia, da hun bor lidt for langt væk, men hos Kop&Kande. Vi fik en masse tips og tricks til pyntning af kager og fik også selv lov til at svinge poserne med icing og smide om os med glimmer, sukkerbolmster og pynt lavet af fondant. En rigtig hyggelig og lærerig aften.
Du kan læse mere og se min søsters smukt pyntede cupcakes her.


OBS! Bloggen holder påskeferie. God påske til jer alle.

2 kommentarer:

  1. Uhm, hvor ser de bare lækre ud!
    Det vil jeg også gerne lære. Indtil da vil jeg gerne bare smage :-D!!!
    Og tillykke med jubilæet :). Det er sørme vanedannende, det bloggeri. Kender følelsen!
    /maj

    SvarSlet
    Svar
    1. De var også lækre. Mest det ovenpå, da kagerne bare var købe-kage. Det handler bare om at have det rigtige udstyr så kan man nemt lave de flotteste kager.

      Slet

Tak for din kommentar;-)