mandag den 30. april 2012

Mere fødselsdag

Sidste uge stod også i fødselsdagens tegn. Først havde min lillesøster fødselsdag i onsdags og i lørdags blev farmand 30.

Til min lillesøster havde jeg købt en lækker thehætte af hende her, og den vakte stor begejstring hos modtageren. Derudover havde jeg lavet nogle hjemmelavede ting til hende, som jeg tror hun blev lige så glad for. Jeg lavede en dåse, en flagranke og en æske til opbevaring. Hun fik også et tyllersæt for hun elsker at bage til stor fornøjelse for os andre.


I lørdags blev farmand 30 år. Dagen blev fejret ganske lidt, da han både havde været og igen skulle på arbejde om aftenen. Søndag havde vi gæster af den nærmeste familie og til sommer holder han så en ordentlig fest.


Nu er der 14 dage til den næste fødselsdag som er min fars 60 års. Vi har mange runde fødselsdage i vores familie i år - jeg bliver også selv 30 når året er ved at være omme!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar;-)