lørdag den 4. august 2012

Legekomfur



Lillepigen har fået et fint lille komfur fra Kidswood af farmand. Stod det til mig havde vi fundet et fint gammelt et på et loppemarked, men farmand synes hun skulle have et her og nu så han købte et i BR. Lillepigen er helt vild med at lege med det og ved det. Hun rører rundt med en ske i en plastikbøtte med klodser i og kommer ting i ovnen. På billedet kan i se hun er ved at lave flæskesteg ;-)
Når hun nu er så vild med at lege "køkken", synes jeg hun skal have noget legemad (i træ, stof eller hæklet) og tilbehør til køkkenet, og derfor tænkte jeg om nogen af jer derude i blogland har nogle gode forslag til hvor dette kan købes?!?

4 kommentarer:

  1. Åh ja, kender det.
    Man går der og venter på at falde over det helt rigtige. Men nogen gange skal der bare SKE noget!

    Jeg synes, det legemad de har i IKEA er rigtig skønt. Det er godt nok en lidt syntetisk filt-kvalitet, men det er bare SÅ fint.
    Og ikke mindst deres "glas" og porcelæn.

    Kh maj

    SvarSlet
  2. Det er da et fint lille køkken I har fået fat i. Og jeg tror at du med få tiltag, kan gøre det hyggeligt med nogle loppefund. Ellers vil jeg også gerne stå inde for IKEA's legegryder og "glas", samt legemad fra Trævarerfabrikernes udsalg.
    Du kan se mit indlæg om legekøkken her:
    http://menneskebarnet.blogspot.dk/2012/07/helt-unik.html

    kh Ditte

    SvarSlet
  3. yep jeg synes virkelig også godt om IKEAs legekøkken ting! De har rigtig mange ting, i en skøn kvalitet og det hele kan vaskes. Det bedste er det næsten ikke koster noget :D

    SvarSlet
  4. Mange tak for forslagene. Det lyder til jeg skal en tur i Ikea! Desværre bor jeg lidt langt fra en Ikea, så det bliver nok ikke lige med det samme jeg får købt nyt til det lille køkken.

    SvarSlet

Tak for din kommentar;-)