fredag den 31. august 2012

Ugen der gik no. 1

Efter jeg har fået en Iphone er det blevet lettere for mig at tage små snapshots af hvad der sker i mit liv. Herunder følger en lille billedcollage af billeder fra den sidste uges tid. Billederne er også lagt på Instagram hvor du stadig kan følge mig under frkschmetterling.


I ugens løb har jeg fået lidt flere kilometer i benene (kommer altså til at savne løbeturene til vinter!), vi har været til Kulturnat med gode venner, jeg har set film og spist slik og kage med en god veninde. Jeg har været i en brugskunstforretning og på et loppemarked uden at købe noget selvom der var mange fristelser. Det er blevet mere mørkt udenfor både om morgenen og om aftenen, og det var endda så koldt den ene aften at jeg måtte have sokker på! Og så har vi selvfølgelig leget, tegnet, set tegnefilm og spist god mad.
Weekenden byder på en masse herlige aftaler. Rigtig god weekend.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar;-)