tirsdag den 4. september 2012

Vis mig dine nøgler

Har du lyst til at være med i en lille leg? Det eneste du skal gøre er at tage et billed af dit nøglebundt, skrive et lille indlæg om det på din blog og linke til din blog i en kommentar til dette indlæg. Håber du vil være med.
Jeg lægger ud - her er mit nøglebundt:


Jeg har alle mine nøgler samlet i en nøglesnor af læder. Det er først for nyligt jeg fik en snor i mine nøgler, og inden da synes jeg de var svære at finde i tasken.
I nøglebundten er 3 nøgler, en oplukker, en mønt til vogne, en lille fjernbetjening til vores alarm på huset samt en sommerfuglenøglering som jeg har fået af min søster. 
Hvordan ser dine nøgler ud?

2 kommentarer:

  1. Dén leg gider jeg godt....tager snarest et billede af mine nøgler!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har lavet et indlæg, så kig forbi min blog: CUPCAKE-STYLISTEN.BLOGSPOT.COM

      Slet

Tak for din kommentar;-)