lørdag den 15. december 2012

Julepynt

Som lovet i et tidligere indlæg vil dette indlæg handle om noget af det julepynt vi har herhjemme. Jeg er ikke til for meget julepynt a la Gertrud Sand, og derfor er det ikke alt vores julepynt der er fremme. Det skrifter lidt fra år til år hvad der kommer frem hvor nogle enkelte ting altid går igen. Jeg gemmer altid det meste af den normale "pynt" væk til fordel for julepynten, da jeg ellers synes der er alt for meget pynt over det hele.
I år har vi 2 juletræer. Et jeg selv har lavet af pinde (husker ikke lige på hvilken blog jeg så det, men har efterhånden set det et par steder) og et grantræ med lys på terrassen. Vores krans på døren er lavet af en juletræsguirlande med lærkegrene viklet om. Det meste af vores julepynt er rødt, hvidt og sølv i år, hvilket er en tilfældighed (men disse farver er vel meget normale i forhold til årstiden).
Herunder kan du se et udpluk af vores julepynt i år. Hvis du vil se hvordan vi pyntede op sidste år kan du klikke herher eller her.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar;-)