lørdag den 1. december 2012

Kalender/advents-gaver


I dag er det den 1. december og julemåneden er begyndt. Efter lillepigen er blevet født er det som om julen nu betyder noget ekstra for mig. Jeg har selv en masse gode jule-minder fra min egen barndom, og jeg håber jeg kan give lillepigen en lige så dejlig jul som jeg selv har haft.
Da jeg var barn (ja faktisk helt indtil jeg flyttede hjemmefra) fik min søster og jeg advents-gaver i vores julesok. Jeg har derfor også besluttet at lillepigen skal have en sok hvor der kommer en gave i hver søndag frem til jul. Jeg håber at hun, på trods af at hun kun er 20 måneder, synes det er lidt hyggeligt, og at hun gider pakke gaverne op.
Det var nemt for mig at finde gaver (nu var det selvfølgelig også kun 4 gaver der skulle købes!), og jeg kunne sagtens have købt 24 gaver, men det tror jeg nu alligevel bliver for meget for hende. Hvis du mangler inspiration til kalendergaver kommer her et par forslag til hvad du kan købe: legemad (kan deles op i flere pakker), perler/perleplader, tusser/blyanter, rosiner, figenstang, bøger/pixibøger, badeand, DVD, puslespil, bold, sæbebobler, sutter, Schleich dyr, mandarin, musikinstrumenter, lego duplo eller malebog for bare lige at nævne er par stykker. Selv har jeg købt en Totte-bog, tusser, en tallerken med Bamse og kylling samt et spejl med en kam til.


Jeg håber gaverne, og ikke mindst indholdet i dem, vil blive taget godt imod af lillepigen. 
Glædelig 1. december. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar;-)