tirsdag den 18. december 2012

Tupperware


For efterhånden en måned siden var jeg til mit første Tupperware Home-party  Jeg var noget betænkelig ved at skulle med, da jeg havde mine fordomme omkring et sådant arrangement. Jeg lod mig alligevel overtale på grund af godt selskab og hjemmebagt kage. 
Arrangementet var rigtigt hyggeligt, men det var begrænset hvad jeg købte da jeg synes det var en smule dyrt. Jeg ved at pris og kvalitet ofte hænger sammen, men hvad skal jeg med en hakkemaskine til 479 kr., en ris-koger til micro-ovnen til 249 kr., en plastikbøtte til mine grøntsager i køleskabet til 229 kr. eller, ja jeg kunne blive ved. Vidste faktisk slet ikke Tupperware havde så mange forskellige produkter, troede kun de lavede plastikbøtter!
Sælgerens gode kundskaber og stemningen ved arrangementet gjorde alligevel at jeg lod mig rive med og jeg endte med at bestille produkter til 358 kr.! - 2 plastikbøtter og en boks til opbevaring af vådservietter. Som en bonus fik jeg et gratis sæt måleskeer. 


For god ordens skyld vil jeg lige nævne at dette ikke er et sponsoreret indlæg. Jeg har altså intet fået for at omtale ovenstående produkt i dette indlæg. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar;-)