tirsdag den 19. marts 2013

POMP de LUX forår/sommer

I sidste uge var jeg til POMP de LUX arrangement hos en veninde. Der var disket op med masser af kager, slik og chips, og vi havde en rigtig hyggelig aften. Jeg fik også bestilt lidt (en del) tøj til lillepigen, som kom med posten i går.

Forårs/sommerkollektionen til pigerne er præget af farverne rose, peach, grøn og blå. Derudover er der påsat palietter eller glimmer til mange af produkterne. Der er også tilsat flæser på noget af tøj, bl.a. på ærmer og mave, samt sløjfer på nogle af produkterne.
Herunder en lille collage med det jeg har købt til lillepigen, og som i kan se har jeg forelsket mig i den grønne farve i kollektionen.



Hvis du også har fået lyst til at shoppe eller blot snuse til POMP de LUX nye kollektion kan du klikke her. De har også meget fint tøj til drenge!

For god ordens skyld vil jeg lige nævne at dette ikke er et sponsoreret indlæg, jeg har altså intet fået for at reklamere for ovenstående produkt. Jeg er bare begejstret for produktet og ønsker derfor at dele dette med jer andre. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar;-)