lørdag den 9. marts 2013

Serenity Cupcakes


































Da min søster og jeg var i København var vi et smut forbi Serenity Cupcakes. Min søster er vild med cupcakes og bager dem også selv, så selvfølgelig skulle vi også forbi og smage Mariams cupcakes. Vi kom kort tid inden butikken lukkede og stedet var proppet (det er heller ikke verdens største). Vi bestilte hver en chokolade cupcake Chokolate O'dream med en oreo inde i kagen. Jeg synes frostingen ovenpå kagen var lidt sur, men ellers smagte kagen lækkert.
Til kagen fik min søster en kop the fra A.C. Perch, og jeg fik en kop kaffe fra The Coffee Collective. Stedet er virkeligt hyggeligt indrettet og alt service er fra Royal Copenhagen. Jeg synes bestemt det er et besøg værd, og skulle du også have fået lyst finder du Serenity Cupcakes her:

Grønnegade 32
1107 København K
Tlf. 33 11 09 21

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar;-)