søndag den 19. maj 2013

H&M accessories

Jeg er vild med H&M's accessories (og selvfølgelig også tøjet). Både fordi de er fede, men også fordi de ikke er særligt dyre. Jeg har udvalgt et par af mine favoritter som i kan se herunder. Alle billederne er lånt på H&M's hjemmeside og her kan i også købe produkterne.


1. Pilotsolbriller 69.95 kr.   ///   2. Halskæde 99 kr.   ///   3. Tørklæde 129 kr.   ///   4. Paraply 69.95 kr.   ///   5. Iphone 4-etui 59.95 kr.   ///   6. Kasket 179 kr.   ///   7. Armbånd 24.95 kr.   ///   8. Taske 99 kr.   ///

For god ordens skyld vil jeg lige nævne at dette ikke er et sponsoreret indlæg, jeg har altså intet fået for at reklamere for ovenstående produkt. Jeg er bare begejstret for produktet og ønsker derfor at dele dette med jer andre.

3 kommentarer:

  1. Jeg er med på det net, - det er smart! :)

    Hilsen
    // CUPCAKE-STYLISTEN //

    SvarSlet
  2. Ja og det fås faktisk i 2 udgaver (der er også en med striber og neongrønt bånd). God til stranden, indkøb osv. Og med den pris kan man jo næsten ikke lade være med at købe det.

    SvarSlet
    Svar
    1. Har li været i H&M, - de har den kasket...så den i sort og i marineblå ;)

      Slet

Tak for din kommentar;-)