mandag den 23. september 2013

På tur med farfar

For noget tid siden var farmand og jeg på tur med min farfar. Han er 89 år, og har derfor oplevet 2. verdenskrig. Han tog os derfor med på en tur hvor han fortalte om krigen, hans barndom og om hvordan han mødte min farmor. Det var en rigtig hyggelig tur, og det var dejligt at bruge tid sammen med ham på en anden måde en normalt. Han fortalte ihærdigt om sine oplevelser og om sit liv, og det var virkelig spændende at høre om. Nu hvor han er oppe i alderen er det jo heller ikke til at vide hvor længe vi stadig har ham, så jeg er glad for, at han tog os med på sådan en tur og delte ud af sine oplevelser.
 

2 kommentarer:

  1. Lyder som en dejlig tur, med farfar - elsker simpelthen, når man kan lokke den ældre generation til at fortælle en masse (:

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var det bestemt. Man skal også huske at nyde dem nu de er her, og få spurgt til alt det man gerne vil vide. Min farfar er jo oppe i alderen, så det er ikke til at vide hvor længe han er her.

      Slet

Tak for din kommentar;-)