tirsdag den 22. oktober 2013

Efterårspynt med blade

I denne uge har jeg ferie, og jeg nyder det. Der er forskellige projekter i hjemmet på to-do-listen, blandt andet en del i forbindelse med lillepigens nye værelse. Derudover skal jeg hygge mig med min søster, min veninde og hendes søn samt min lille familie. Men det er slet ikke det dette indlæg skal handle om. Vi har i sidste uge lavet 2 forskellige versioner af efterårspynt. Den ene er en krans af blade som lillepigen har lavet, og den anden er en bladranke, og det er dem jeg vil vise jer her i indlægget.

Til bladkransen samlede vi blade i skoven i forskellige farver, og efter en nats tørring var bladene klar til brug. Herefter kom vi bladene på grov ståltråd, og formede det til en krans. For at gøre kransen mere farvestålende har jeg sat et neonfarvet bånd så kransen kan hænge. Derefter kan man hænge kransen på væggen, i vinduet eller på hoveddøren.


Bladranken kan du finde her på Pomp de Lux hjemmeside, og så kræver det faktisk kun en printer, en saks, en hæftemaskine og en snor. Ranken er let at lave og man kan lave sin egen variant af ranken med så mange blade man ønsker. Der er desuden også masker på hjemmesiden som evt. kan bruges til Halloween.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar;-)