tirsdag den 8. oktober 2013

Reception i Bahne

Den 1. oktober åbnede der et nyt butikscenter i min by. Dagen før åbningen var jeg til før-åbningsreception i Bahne fordi min søster har fået arbejde der. De ansatte måtte invitere venner og familie indenfor til et lille kig og åbningsreception dagen før den rigtige åbning.

Bahne er en rigtig lækker butik med mange fine ting til hjemmet. De har blandt andet en kæmpe Hay afdeling og en afdeling med Ferm Living, hvor man kan købe mange af mine ønsker til lillepigens kommende værelse. Jeg tror det bliver en farlig butik at slå sig løs i.
De har også en afdeling med tøj til både mor og barn, og her var der et lille hjørne til børnene med et fjernsyn, en lille sofa og en gyngehest. Lillepigen fik lige prøvet det af, og som I kan se på billedet er det godkendt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar;-)