lørdag den 2. november 2013

Instagram - uge 43

I sidste uge havde jeg efterårsferie. Farmand havde også fri i hverdagene, men skulle så arbejde hele weekenden.

Vi fik begyndt at lave storpige-værelse til lillepigen, og torsdag aften sov hun derinde for første gang. Jeg fik også lavet en lampe til loftet, og der kommer snarest et indlæg om hvordan. Når værelset er helt færdigt skal i også nok få lov til at se det.

Ellers brugte jeg ferien på at blogge, tage på søstertur til Flensborg, have besøg af mine bedsteforældre og hygge mig med min lille familie. Vi fik også besøgt tandlægen for første gang med lillepigen, og det gik rigtigt godt.
Legehuset fik også husnummer og en postkasse, så nu er det vidst ved at være færdigt. Så nu må jeg vidst hellere også få lavet et indlæg om legehuset.

I sidste uge blev det også til hele 2 billeder på Instagram af skoven med de smukke efterårsfarver.

2 kommentarer:

  1. Hvor lyder det dog hyggeligt det hele - jeg vil også gerne besøge Flensburg snart igen, det er nu en dejlig by (:

    - Anne

    SvarSlet
  2. Flensborg er nemlig en dejlig by. Særligt til jul med alle boderne.

    SvarSlet

Tak for din kommentar;-)