søndag den 17. november 2013

Instagram - uge 45

Sidste uge startede for mit vedkommende i Silkeborg på kursus med arbejdet. Da jeg vendte tilbage på kontoret onsdag var der en kasse chokolade fra et tilfreds medlem - det er altid skønt at blive værdsat selvom jeg bare gør mit arbejde.

I sidste uge blev min mobil også endelig opdateret. Jeg har ikke haft lagringsplads nok til at opdatere, men blev til sidst nødt til at slette og gøre plads da den hurtigt mistede batteri. Nu fungerer den heldigvis upåklageligt.

Weekenden blev brugt på biblioteket, middag med en veninde, hygge, leg, besøg af mine forældre samt kagebagning og kagespisning. Læg lige mærke til det 3. sidste billede. Det er lillepigen der (i en alder af 2,5 år) har tegnet mig - jeg er imponeret!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar;-)