torsdag den 12. december 2013

Instagram - uge 49

Sidste uge var ugen hvor jeg efter 6 dage på sygehuset endelig blev udskrevet. Jeg modtog smukke blomster af min søster og nød at være hjemme igen.

Onsdag aften var der finale i Nybyggerne, og det var (efter min mening) det rigtige par der vandt huset.

Min mor og lillepigen havde lavet juledekorationer til os mens jeg var indlagt. Jeg var heldigvis blevet færdig med pakkekalenderen til lillepigen, så hun får hver dag efter vuggestuen en gave af nissen i strømpen. Vi fik også pyntet op til jul og købt juletræ som nu står med lys i ude på terrassen.

I sidste uge begyndte appetitten også så småt at vende tilbage og vi fik derfor afprøvet Buffalo Ranch produkterne som jeg modtog for efterhånden noget tid siden. Der kommer også snarest en anmeldelse af produkterne på bloggen.

I sidste uge var jeg allerede 31 uger henne i graviditeten, det er vildt så hurtigt det går denne gang!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar;-)