fredag den 10. januar 2014

Instagram - uge 1

Uge 1 begyndte allerede sidste år. Inden vi bød år 2014 velkommen fodrede vi ænder ved en sø, og jeg tog en af mine mange julegaver i brug - en ring fra Pernille Corydon.

Nytårsaften blev fejret hos mine forældre. Farmand var på nattevagt så lillepigen og jeg hyggede med mine forældre samt min søster, hendes mand og hans søster. Inden midnat kørte jeg den yngre del af selskabet videre til fest. Min aften endte i sengen efter koncert med Rasmus Seebach i fjernsynet.

De første dage i det nye år havde jeg stadig ferie og dagene blev blandt andet brugt på at få gjort hjemmet klar til hverdag igen efter julen. Jeg fik også gjort lidt mere ved lillepigens værelse, så nu er det snart klar til en fremvisning her på bloggen.

Det sidste billed viser de 4 største øjeblikke/begivenheder i 2013: vi fandt ud af at vi venter et barn mere, alle de rejser og ture vi var på, lillepigen blev blefri og min søsters bryllup.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar;-)