lørdag den 23. august 2014

Instagram - uge 33

I sidste uge var vejret lidt blandet, men det var dog stadig lidt sommer indimellem regnbygerne til forskel fra nu, hvor det er mere efterårsagtigt. Vi brugte derfor eftermiddagene efter børnehaven på at cykle, lege ude, spise kage og lave perler. Tirsdag kom min søster nemlig på spontant visit med hjemmelavet chokoladekage - min yndlingskage.
Om onsdagen var jeg i mødregruppe som jeg er hver onsdag.

Sidste uge var også ugen hvor mindstepigen for første gang fik stukket en gulerod i hånden, hvilket hun virkede noget forundret over. Nu har hun dog fundet ud af at den er god at gnaske på især når man også er ved at få tænder.

Lørdag aften spiste jeg tapas hos min søster, og bagefter var til til koncert med selveste Nik & Jay. En god koncert med en kanon god stemning, og et tiltrængt pusterum fra mor-rollen. Søndagen blev derfor brugt på så lidt som muligt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar;-)