fredag den 5. september 2014

Instagram - uge 35

I sidste uge var farmand på kursus fra mandag til fredag, så jeg var selv med pigerne i hverdagene.

Mandag var jeg nede i byen for at ordne nogle småting, og jeg købte en salat med hjem fra Lagkagehuset. Det smukke armbånd fra Hjerteforeningen kom også med mig hjem, og sidder nu på min arm hver dag.

Jeg fik læst det nye Ikea katalog, og hvor er der bare mange lækre ting som jeg godt kunne tænke mig til vores hjem. Lillepigen fik øvet sig på at cykle, og så har hun malet det flotteste billede i børnehaven af en frø.

Fredag kom farmand hjem igen og vi har nydt weekenden sammen alle 4. Fredag eftermiddag var jeg godt nok en smule brugt, og jeg var glad for at farmand kom hjem og gav en hjælpende hånd. Vi havde alle savnet ham meget.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar;-)