fredag den 10. oktober 2014

Instagram - uge 40

I sidste uge var farmand igen på kursus hele ugen. Det er kun lidt over en måned siden han sidst var afsted, og den uge kan du læse mere om her. Der var drøn på hele ugen, og jeg behøvede mere kaffe end normalt.

Pigerne er blevet gode til at lege sammen, og det hænger nok sammen med, at lillepigen nu sidder mere op og leger. I ugens løb var vi på biblioteket og lege en eftermiddag, men ellers har vi bare hygget os hjemme.
Den ene dag fik vi også samlet kastanjer på vej hjem fra børnehave, men vi har endnu ikke fået lavet kastanjedyr ligesom sidste år. Vi fik dog lavet en græskarlygte, som nu står udenfor vores hoveddør med lys i.

Jeg var i Plantorama den ene dag efter nogle nye indendørsplanter, og de har allerede pyntet op til jul. Jeg synes det starter tidligere og tidligere hvert år, og for mit vedkommende er det altså for tidligt når der stadig er 2 måneder til jul. Jeg ved ikke med jer andre?!?

I sidste uge skiftede vi september ud med oktober, og selvom det nu er efterår, kunne vi alligevel sidde ude på terrassen i weekenden og nyde solen.
Der var Lyserød Lørdag om lørdagen, og jeg lavede en kollage på Instagram for at gøre opmærksom på, at man skal støtte kampen mod brystkræft.

Min jagt på hjemmesko til lillepigen endte med et lilla par fra Superfit, og de ankom med posten i sidste uge. Nu ligger de klar til, at det bliver lidt koldere, så de kan komme med lillepigen i børnehave.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar;-)