søndag den 9. november 2014

Instagram - uge 44

I sidste uge var mindstepigen syg. Det startede søndag aften ugen før, hvor hun var forkølet og havde høj feber. Hun var heldigvis nogenlunde over det igen om onsdagen, men pyh hvor er det hårdt med syge børn som ikke sover ordentligt, er kede af det og ikke rigtigt vil spise.

Tirsdag tog lillepigen og jeg på legepladsen, hvor vi mødtes med min søster. Dagen efter var jeg på kursus hele dagen, for selvom jeg har barsel, er der noget jeg skal være opdateret i, når jeg ingen skal tilbage på arbejde til januar.

Weekenden blev brugt på Disney Sjov, en smule shopping og havearbejde. I postkassen fandt vi julekataloger fyldt med legetøj, og lillepigen gik straks i gang med at krydse af, hvad hun ønsker sig til jul.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar;-)